Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Információk a rendelésről

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején a jobb oldalt a Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A megrendelt terméket a GLS futár szállítja házhoz az Ön által megadott címre.


Ezt követően Önnek a fizetési módot kell kiválasztania:

  • utánvét

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Fizetési feltételek

Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényesek, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége vagy rendelés eltörlése

Ha Ön még a csomag feladása előtt gondolta meg magát a vásárlást illetően, illetve vett észre hibát a rendelésében, kérjük írjon Nekünk az info@exclusivestore.hu e-mail címre, vagy hívjon minket: +36205636650

Visszaigazolás

Minden rendelés leadásról e-mail-ben visszajelzést küldünk, majd a későbbiekben ismét küldünk egyet a rendelése feldolgozottságának állapotáról.


Szállítási idő

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik, 1-3 munkanapon belül. 


Szállítási díjak

A szállítási díj az ország területre 1200 Ft. Magyarországon kívüli szállítás esetén egyeztetés szükséges, kérjük írjon nekünk az info@exclusivestore.hu e-mail címre.


Csere/pénzvisszafizetés
A vásárló 14 napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket kérjük 14 napon belül küldje vissza eredeti, használatlan állapotában (minden eredeti cimkével együtt, mosatlan állapotban,smink-és egyéb kozmetikai termék nyomaitól mentes állapotban) küldje vissza a címünkre 0 Ft árufizéssel (0 Ft utánvét megjelölésével). Az utánvéttel feladott csomagokat elutasítjuk. A csomag visszaküldési költsége a vásárlót terheli. Ha Ön a pénzvisszafizetést választja, az esetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 14 napon belül utaljuk át a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben Ön a cserét választja, az esetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 5 munkanapon belül adjuk fel az új terméket, melynek feladási költsége az Ön számára ingyenes. Webáruházunk címét megtalálja a Kapcsolat menüpont alatt. A 14 napos határidő lejártával nem tudjuk visszavenni a terméket.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
Amennyiben Ön még a termék feladása előtt meggondolta magát a rendelést illetően, eltörölné rendelését írjon Nekünk emailt a következő e-mail címre: info@exclusivestore.hu


Telefonos ügyfélszolgálat
Munkanapokon 9-17 óráig érhető el cégünk telefonos ügyfélszolgálata ezen a telefonszámon: +36205636650



Keresés