Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

1.  Mennyi idő a szállítás?

A kiszállítás a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap.

2.  Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítási költség az egész ország területére 990 Ft. Utánvétes fizetés esetén 1390 Ft.

3a. Ha nem jó a méret, van lehetőség cserére/pénzvisszafizetésre?
Igen. A vásárló 14 napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket kérjük eredeti, használatlan állapotában küldje vissza a címünkre 0 Ft árufizéssel (0 Ft utánvét megjelölésével). A csomag visszaküldési költsége a vásárlót terheli. Ha Ön a pénzvisszafizetést választja, az esetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 14 napon belül utaljuk át a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben Ön a cserét választja, az esetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 5 munkanapon belül adjuk fel az új terméket, melynek feladási költsége az Ön számára ingyenes. Webáruházunk címét megtalálja a Kapcsolat menüpont alatt. 

3b. Mivel és hogyan küldjem vissza a csomagot?

Futárral és postával is visszaküldhető a csomag a címünkre, de szeretnénk a figyelmébe ajánlani egy, a megszokottnál jóval olcsóbb visszaküldési módszert. Ha ír egy e-mailt az info@exclusivestore.hu e-mail címünkre, jelezve benne a cserére/pénzvisszatérítésre vonatkozó igényét, akkor elküldünk egy előre kitöltött postai feladóvevényt, mely egy hozzánk közeli csomagautomatára van címezve. Így csak 890 Ft-ot kell fizetnie a csomagfeladásért a megszokott 2000 Ft helyett! 


4. Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Webáruházunkban elérhető utánvétes fizetés, illetve banki előreutalás. Kérjük a termék megrendeléskor válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot. Amennyiben Ön a banki előreutalást választja, a rendelés leadásától számítva kérjük 48 órán belül teljesítse az utalást.

Az átutaláshoz szükséges adatok: 
Bankszámlaszám: 10402238-86768185-87821005
Kedvezményezett neve: Berecz Csaba

Bank: K&H

A közlemény rovatban kérjük tüntesse fel az e-mailben kapott rendelésszámot!


5. Meggondoltam magam a rendelést illetően/elrontottam a színt/méretet/darabszámot. Ezt hol tudom jelezni?
Ha Ön még a csomag feladása előtt gondolta meg magát a vásárlást illetően, illetve vett észre hibát a rendelésében, kérjük írjon nekünk az info@exclusivestore.hu e-mail címre.

6. Honnan lehet tudni hogy mikor érkezik a futár a csomagommal?
A kiszállítás napján várhatóan a reggeli órákban a GLS futárszolgálat küld egy SMS-t az Ön által megadott telefonszámra, melyben benne lesz egy 3 órás időintervallum a kiszállítás időpontjáról, valamint a futár telefonszáma, akivel fel veheti ez ügyben a kapcsolatot.

Egyéb kérdés esetén keressen minket bátran telefonon, emailben, vagy az Instagram oldalunkon!