Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

1.  Mennyi idő a szállítás?

A kiszállítási a rendelés feladásától számítva 1-3 munkanap.

2.  Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítási költség az egész ország területére 1200 Ft.

3a. Ha nem jó a méret, van lehetőség cserére/pénzvisszafizetésre?
Igen. A vásárló 14 napig indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket kérjük eredeti, használatlan állapotában küldje vissza a címünkre 0 Ft árufizéssel (0 Ft utánvét megjelölésével). A csomag visszaküldési költsége a vásárlót terheli. Ha Ön a pénzvisszafizetést választja, azesetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 14 napon belül utaljuk át a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben Ön a cserét választja, az esetben a visszaküldött csomag megérkezésétől számítva 5 munkanapon belül adjuk fel az új terméket, melynek feladási költsége az Ön számára ingyenes. Webáruházunk címét megtalálja a Kapcsolat menüpont alatt. 

3b. Mivel és hogyan küldjem vissza a csomagot?

Futárral és postával is visszaküldhető a csomag a címünkre, de szeretnénk a figyelmébe ajánlani egy, a megszokottnál jóval olcsóbb visszaküldési módszert. Ha ír egy e-mailt az info@exclusivestore.hu e-mail címünkre, jelezve benne a cserére/pénzvisszatérítésre vonatkozó igényét, akkor elküldünk egy előre kitöltött postai feladóvevényt, mely egy hozzánk közeli csomagautomatára van címezve. Így csak 890 Ft-ot kell fizetnie a csomagfeladásért 2000 Ft helyett! 

 



4. Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Webáruházunkban elérhető utánvétes fizetés, illetve banki előreutalás. Kérjük a termék megrendeléskor válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot. Amennyiben Ön a banki előreutalást választja, a rendelés leadásától számítva kérjük 48 órán belül teljesítse az utalást.

5. Meggondoltam magam a rendelést illetően/elrontottam a színt/méretet/darabszámot. Ezt hol tudom jelezni?
Ha Ön még a csomag feladása előtt gondolta meg magát a vásárlást illetően, illetve vett észre hibát a rendelésében, kérjük írjon Nekünk az info@exclusivestore.hu e-mail címre.

6. Honnan lehet tudni hogy mikor érkezik a futár a csomagommal?
A kiszállítás napján várhatóan a reggeli órákban a GLS futárszolgálat küld egy SMS-t az Ön megadott telefonszámra, melyben benne lesz egy 3 órás időintervallum a kiszállítás időpontjáról, valamint a futár telefonszáma.

7. Termékvisszaküldés esetén hogyan/hol adjam fel a csomagot?
Postával illetve bármely futárszolgálattal megfelelő a csomag feladása. Ilyen esetekben javasoljuk a csomagokat Vaterafutárral, azon belül a Magyar Postával feladni, ez a legolcsóbb opció (1310 Ft). Erről itt talál bővebb információt: https://www.vaterafutar.hu/#mpl

Egyéb kérdés esetén keressen minket bátran telefonon, emailben, vagy az Instagram oldalunkon!

Keresés